Taká reklama, ktorá vás len otrávi, vôbec vás neupúta a skôr vás odradí od kúpy daného produktu, je veľmi na škodu. Na škodu danej značky. Všetkého veľa škodí a tak je to aj s reklamou. Nie každý človek znesie toľko reklamy ako sa na nás dnes z každej strany valí. Sme doslova zahltení poriadnym kvantom informácií a do toho sa nám miešajú aj recenzie na rôzne produkty z televízie, či internetu. Influenceri sa tvária, že sú nestranní a pritom si za každú reklamu dávajú zaplatiť. Aj keď to je ešte ten lepší prípad reklamy. Tá sa ešte ako tak tvári, že je skrytá.
Niekedy je menej viac
Typom reklamy, ktorá je znesiteľná a obohacujúca je copywriting. Čitateľ nejakého článku naň klikne, pretože sa zaujíma o jeho obsah. Dozvie sa zaujímavé informácie a článok ho zároveň pobáda k tomu, aby navštívil nejaké odkazy v ňom. Nikto čitateľa nenúti a spravidla sa v článku podáva nestranný názor a nie prílišné ovácie na produkty ako to môžeme počuť v televízii od akože náhodných ľudí. Pričom všetci vieme, že tí ľudia sú za to platení. Hoci skúsenosti také môžu mať, ale stále je to príliš neefektívne, nerentabilné, okaté a neetické. To v akom štylistickom a gramatickom stave sú dané články napovedá niečo aj o danej firme alebo produkte, ktoré odporúčajú alebo teda iba vám zverejnili link na ďalšie pozretie tejto témy. Jedná sa o reklamné články, texty, ale nikoho nenútia a nenavádzajú tak okato k nákupu ako ostatné reklamné ťahy. Je to nástroj, ktorý je jemný a zároveň dosť prefíkaný. Dostane sa vám do pamäti a vy si môžete byť istý, že to na vás zapôsobí.
V najbližšej dobe sa budú určite zavádzať ďalšie a ďalšie spôsoby reklamných kampaní, ale myslím si, že tento spôsob nevymizne. Uvidíme, čo nám prinesie budúcnosť v oblasti reklamy, no už teraz je na trhu poriadny boj, aby sa tam udržiavali aj tie spoločnosti, ktoré sú už ozaj dosť veľké.